Teknisk service

Teamet vårt er klar til å hjelpe deg med å holde utstyret oppdatert og sikre optimal ytelse.

Nordisk serviceorganisasjon

 

Medidynes serviceavdelingen tar seg av service og reparasjoner i hele Norden. .

Det tekniske teamet tilbyr service på alle våre produkter. Våre teknikere har stor erfaring med medisinsk utstyr, og mye opplæring. Vi følger alltid produsentenes instruksjoner for vedlikehold og reparasjoner.

Du er velkommen til å kontakte oss for en uforpliktende samtale om hvordan en skreddersydd serviceavtale kan understøtte behovene til din organisasjon.

 

Nordisk serviceorganisasjon

Våre erfarne og lokalt opplærte teknikere tilbyr

  • Teknisk trening og kurser
  • Reparasjoner
  • Softwareoppdateringer

  • Serviceavtaler
  • Originale reservedeler og forbruksvarer

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Kontakt oss på telefon +47 67 53 01 40 (mandag – torsdag 08:00-16:00 og fredag 08:00-15:30) eller send en beskjed.

Philips BiPAP A40 Pro hjemmerespirator
Philips SRC

Service og feilmelding av Philips SRC

 

Service og feilmelding av Philips SRC-produkter håndteres av MedikalTeknikk AS. MedikalTeknikk deler vårt fokus på kvalitet, og har et kompetent team av teknikere som siden 2012 har utført kalibrering, kontroll, reparasjon og service av medisinsk utstyr. Hvis du har generelle tekniske spørsmål om Philips SRC-produkter, vennligst kontakt vårt nordiske servicesenter i Sverige via e-post.

Klikk på den knappen nedenfor som best beskriver din forespørsel.

 

SERVICEAVTALER

Sikre optimal ytelse og sikkerhet

 

Våre lokalt opplærte teknikere støtter deg med forebyggende vedlikehold, reparasjoner og proaktiv teknisk service. Vedlikehold og reparasjoner utføres generelt sett internt i verkstedene våre, men etter avtale kan dette også utføres lokalt hos dere.

 

Servicekontrakter
Skreddersydde teknisk opplæringsprogrammer
TEKNISK OPPLÆRING

Skreddersydde opplæringsprogrammer

 

Vi skreddersyr opplæringen etter deres behov. Opplæringen tar sikte på å oppfylle lovkrav, opprettholde oppetid for utstyr og dele beste praksis.

Er du ute etter støtte i å opprettholde og forbedre kunnskap om vedlikehold av utstyr?

 

Medidyne er ISO-sertifisert

Medidyne er ISO-sertifisert

 

Hele Medidyne-organisasjonen er sertifisert i henhold til ISO 13485 og ISO 14001. Disse sertifikatene dokumenterer at vi har effektive systemer for å håndtere både kvalitet i hele selskapet og miljøpåvirkningen våre aktiviteter har.

 

Ofte stilte spørsmål

 

Vi har samlet alle ofte stilte spørsmål her. Vi håper dette vil spare deg for tid. Hvis du ikke finner svar på spørsmålet ditt, kan du alltid kontakte oss direkte på telefon eller e-post.

Er det mulig å låne et produkt?

Vi tilbyr utlån av apparater eller apparater til leie til kunder som har en serviceavtale med Medidyne.

Hvis du ønsker å lære mer om våre serviceavtaler, vennligst fyll ut skjemaet nedenfor, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.

Hvordan rapporterer jeg feilmeldinger og klager?

Vi beklager å høre at du har problemer med enheten din. Vennligst rapporter problemet ved å bruke skjemaet nedenfor, så følger vi opp innen neste virkedag.

Rapporter feilmelding og reklamation

Hvordan kan jeg bestille reservedeler til mitt medisinske utstyr?

For å bestille reservedeler til ditt medisinske utstyr kan du send e-post til ordre@medidyne.no

Hvis du er usikker på produkt-ID, vennligst kontakt kundeservice, så hjelper de deg med å finne riktig produkt.

Kontakt oss

Hvis du har spørsmål, er vi klare til å hjelpe deg

Snakk med din lokale tekniske spesialist

Har du spørsmål om et produkt, dets funksjoner, programvare eller annet, vennligst kontakt oss – vi står klare til å hjelpe deg, store som små.

Daniel Søderlund Køste

Service Specialist

Harald Valderhaug

Service & Sales Specialist