Vi tilbyr utlån av apparater eller apparater til leie til kunder som har en serviceavtale med Medidyne.
Hvis du ønsker å lære mer om våre serviceavtaler, vennligst fyll ut skjemaet nedenfor, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
Medidynes serviceavdelingen tar seg av service og reparasjoner i hele Norden. .
Det tekniske teamet tilbyr service på alle våre produkter. Våre teknikere har stor erfaring med medisinsk utstyr, og mye opplæring. Vi følger alltid produsentenes instruksjoner for vedlikehold og reparasjoner.
Du er velkommen til å kontakte oss for en uforpliktende samtale om hvordan en skreddersydd serviceavtale kan understøtte behovene til din organisasjon.
Kontakt oss på telefon +47 67 53 01 40 (mandag – torsdag 08:00-16:00 og fredag 08:00-15:30) eller send en beskjed.
Service og feilmelding av Philips SRC-produkter håndteres av MedikalTeknikk AS. MedikalTeknikk deler vårt fokus på kvalitet, og har et kompetent team av teknikere som siden 2012 har utført kalibrering, kontroll, reparasjon og service av medisinsk utstyr. Hvis du har generelle tekniske spørsmål om Philips SRC-produkter, vennligst kontakt vårt nordiske servicesenter i Sverige via e-post.
Klikk på den knappen nedenfor som best beskriver din forespørsel.
Våre lokalt opplærte teknikere støtter deg med forebyggende vedlikehold, reparasjoner og proaktiv teknisk service. Vedlikehold og reparasjoner utføres generelt sett internt i verkstedene våre, men etter avtale kan dette også utføres lokalt hos dere.
Vi skreddersyr opplæringen etter deres behov. Opplæringen tar sikte på å oppfylle lovkrav, opprettholde oppetid for utstyr og dele beste praksis.
Er du ute etter støtte i å opprettholde og forbedre kunnskap om vedlikehold av utstyr?
Hele Medidyne-organisasjonen er sertifisert i henhold til ISO 13485 og ISO 14001. Disse sertifikatene dokumenterer at vi har effektive systemer for å håndtere både kvalitet i hele selskapet og miljøpåvirkningen våre aktiviteter har.
Vi har samlet alle ofte stilte spørsmål her. Vi håper dette vil spare deg for tid. Hvis du ikke finner svar på spørsmålet ditt, kan du alltid kontakte oss direkte på telefon eller e-post.
Er det mulig å låne et produkt?
Vi tilbyr utlån av apparater eller apparater til leie til kunder som har en serviceavtale med Medidyne.
Hvis du ønsker å lære mer om våre serviceavtaler, vennligst fyll ut skjemaet nedenfor, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
Hvordan rapporterer jeg feilmeldinger og klager?
Vi beklager å høre at du har problemer med enheten din. Vennligst rapporter problemet ved å bruke skjemaet nedenfor, så følger vi opp innen neste virkedag.
Hvordan kan jeg bestille reservedeler til mitt medisinske utstyr?
For å bestille reservedeler til ditt medisinske utstyr kan du send e-post til ordre@medidyne.no
Hvis du er usikker på produkt-ID, vennligst kontakt kundeservice, så hjelper de deg med å finne riktig produkt.
Hvis du har spørsmål, er vi klare til å hjelpe deg
Har du spørsmål om et produkt, dets funksjoner, programvare eller annet, vennligst kontakt oss – vi står klare til å hjelpe deg, store som små.